En ledig dag blev till kompisbus 💖

God kväll 🌜
 
Barnen har haft studiedag från skolan och jag var ledig från jobbet så idag åkte vi hem till Frida, Thea, Tove och lille Tor 😀 Medan de stora barnen lekte passade jag på att snosa bebis 💖 
Vi hann få både pannkakor och fika innan vi åkte hemåt. Vi hann bara innanför dörren innan grannpojken Felix knackade på. Han undrade om Patricia och Sebastian ville följa med över till honom för att leka. Det fick de så de försvann någon timme ☺️ 
 
Medan Kent tittade på teve tog jag ett bad innan jag började med projektet "få ordning på Sebastians rum". Det tog sin lilla tid och tillslut skulle barnen sova så fortsättning följer 😉 
 
Under helgen har jag fått tanka massa ny, positiv energi, vilket jag verkligen behövde 💖 Jag har orkat greja ordentligt här hemma så nu börjar det blir ordning på torpet 😀
Nu ska jag dock se till att få några timmars sömn innan det är dags för veckans första arbetspass. 
 
 
💖💖💖💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: