Njutit av lite sol ☀

God kväll 🌜 
 
Eftersom det har varit varmt och skönt ute idag passade jag och barnen på att gå ut en stund efter vilan ☀ Vi spelade spel på altanen. Sebastian var med några minuter sedan ville han leka istället 😀 
 
 
 
Vi började spela memory också, men då hade Patricia tröttnat så vi gav upp efter en stund ☺️ Barnen började showa för mig - de dansade och sjöng 🕺 🎤 
Den nya grannpojken kom över för att leka. Efter en stund följde Patricia och Sebastian med honom hem medan jag gjorde våfflor ☺️ Patricia fick ta med sin mobil så hon ringde tillslut för att höra om maten var klar snart 😉 Dock ville ingen av barnen ha våfflor så de åt smörgåsar istället. De brukar älska våfflor annars så jag blev minst sagt förvånad 😲 
 
Nu myser vi framför teven med lite godis 🍬 🍫 Barnen ska snart få bädda ner sig i sina sängar medan jag ska försöka hitta på att titta på på teven. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: