Första skoldagen 🎒

God morgon 😃
 
Igår var det äntligen dags för skolan igen! Patricia har, tro det eller ej, längtat hela sommarlovet efter att få börja igen så hon var överlycklig 😍 Det syns dock inte på bilderna 🤣 Det är ju förstås alltid lite nervöst 🙂
 
 
Vi hade pratat om att jag skulle komma in till henne en stund efter att ha varit med lillebror, men när vi kom fram förklarade hon att hon minsann skulle klara sig själv (vilket jag inte tvivlar en sekund på) 🙂 
 
 
För Sebastians del var det ju faktiskt allra första skoldagen eftersom han började ettan. Det är ändå skönt att han har samma klasskamrater, som i förskoleklass 😊 Fröknarna är dock inte samma, men de verkade väldigt trevliga de nya också så det kommer bli kanon tror jag 👌 
Jag var med honom fram till första rasten sedan så jag hejdå och åkte hemåt. 
 
 
Att få en egen bänk var spännande- det tyckte hela klassen 🙂 
 
 
Som en liten överraskning sådär första dagen bjöds det på glass 🍦
 
 
Jag har svårt att förstå vart tiden tar vägen- hur fick jag så stora barn?! ❤
 


Kommentarer
Postat av: Carro

vad härligt att barnen tyckte det var kul med skola!

Svar: Det är verkligen jätteskönt att de trivs 🙂
Jenny Skyllberg

2019-08-25 @ 13:05:37
URL: http://carro93.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: