Egentid med sonen <3

God kväll 😃
 
Igår hämtade jag barnen på skolan för att sedan åka vidare till Karlskoga för att hälsa på Linn och Alvin (Pontus var på jobbet)❤
 
Vi åt pannkakor innan barnen lekte och såg på film medan vi vuxna snackade massa skit 😉 Vi passade även på att byta julklappar - barnen hade inte träffats sedan innan jul. Det blev en glad överraskning åt alla tre. Patricia och Sebastian fick bland annat pysselböcker, som de roade sig med i bilen på vägen hem. 
 
Idag följde Patricia med och Tove hem efter skolan så jag och Sebastian fick några timmar för oss själva när han kom hem 💚 Han ville gärna fortsätta i sina pysselböcker så det gjorde vi. Det är kul att se att han börjar lära sig bokstäverna också 🙂 Han brukar tröttna rätt fort, men idag ville han bara fortsätta. 
 
 
Han fick bland annat öva på att fylla i både siffror och bokstäver 😁
 
 
När man koncentrerar sig är det viktigt att tungan får vara med 😂
 
 
Det var mysigt att få umgås litegrann själv med min goa kille 💚💚
 
När Kent kom hem tog han en dusch innan vi åkte iväg för att handla lite. Efter det hämtade vi Patricia. Egentligen var det innebandy idag, men tränaren var sjuk så det blev tyvärr inställt. Patricia var dock inte särskilt ledsen för det för det innebar att hon fick leka längre med Thea och Tove istället 😃
 
Barnen avslutade dagen med att mysa ner sig framför en film på Sebastians rum. Kent är iväg till skogen med Henrik så jag har slappat framför en film. Nu tänkte jag läsa lite bloggar innan jag ska sova. God natt på er 😊
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: