Fyndat hos farmor 👌💗

Hej hej 👋

Vi klarade oss ifrĂ„n mer krĂ€kningar den hĂ€r gĂ„ngen 👌 

I söndags hade vi tvĂ„ barn, som var lite extra glada efter ett besök hos farmor â˜ș Monica ringde för att frĂ„ga om vi ville Ă€ta frukost hos henne, vilket vi tackade ja till. EfterĂ„t fick jag kika pĂ„ lite saker för att se om det var nĂ„got jag ville ha med till lĂ€genheten. Det fanns det sĂ„ det fĂ„r bli ett lass ifrĂ„n henne med sen 😉 
Sedan fick Patricia titta igenom en stor kartong med klĂ€der ifrĂ„n Maja. Ingen av oss hade vĂ€l egentligen trott att det skulle finnas nĂ„got hon kunde ha, men det gjorde det visst 😁 Sebastian hittade en skjorta, som han fick plus att det fanns lite klĂ€der efter Elias, som han kunde ha. Det slutade med att vi fick med oss tre pappkassar med allt ifrĂ„n vinterjackor till shorts 👍 Barnen var överlyckliga 💗 

Medan barnen stannade kvar hos Monica för att sedan följa med henne till Axel och Linnea följde jag med Kent till Karlstad för att hĂ€mta ut en aktivitesklocka, som han bestĂ€llt. Vi passade Ă€ven pĂ„ att byta in Patricias vinst ifrĂ„n Bingolotto (en ny lott) innan vi Ă„kte till Molkom. Axel och Linnea bjöd pĂ„ tacos och fika đŸ„™ ☕ Medan Patricia stannade kvar för att spela Bingolotto med Axel, Linnea, Monica, Bengt och Birgitta Ă„kte jag, Kent och Sebastian hem för att titta pĂ„ en film istĂ€llet 😀
Patricia var glad nĂ€r hon kom hem för hon hade minsann vunnit ytterligare en lott - hon har tur i spel â˜ș Det fĂ„r med andra ord bli mera Bingolotto snart. 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: