Ett gemensamt beslut..

Hej hej 👋
 
Just nu stĂ„r vi inför förĂ€ndringar. Jag och Kent har, efter 12 Ă„r tillsammans, bestĂ€mt oss för att flytta isĂ€r. Vi Ă€r helt överens om att vi inte har nĂ„got mer Ă€n vĂ€nskapliga kĂ€nslor kvar för varandra. Det kĂ€nns jobbigt att det inte finns nĂ„got kvar, men kĂ€nslor Ă€r ingenting man kan tvinga fram 💗 
 
Det har gÄtt cirka 2 1/2 vecka sedan vi bestÀmde oss.  Det var en fredagkvÀll, som bestod av mycket tÄrar dÄ vi ÀndÄ Àr ledsna över att det blivit sÄhÀr. Kommande helgen var vÀldigt jobbig.. Det var dÄ jag Äkte till Linn med familj samt mamma, som jag berÀttat om i ett tidigare inlÀgg.
 
Vi Àr fortfarande vÀnner och kan umgÄs, skratta osv, vilket kÀnns vÀldigt skönt. SÀrskilt med tanke pÄ att det Àr mycket vi behöver kunna samarbeta om Àven i framtiden dÄ vi trots allt har barnen att tÀnka pÄ.
 
Jag letar för fullt efter en egen lĂ€genhet, men kommer att bo kvar hĂ€r tills jag fĂ„tt tag i nĂ„got. Jag och Patricia tog med oss Anna till Kristinehamn i lördags för att kolla pĂ„ en lĂ€genhet. Den var jĂ€ttefin och jag hade lĂ€tt kunnat skriva pĂ„ papper dĂ€r och dĂ„, men jag har nĂ„gra fler stĂ€llen att kolla pĂ„ innan jag bestĂ€mmer mig â˜ș
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: