En bra dag - trots allt 💗

God kvĂ€ll pĂ„ er â˜ș
 
NĂ€r jag hade hĂ€mtat barnen pĂ„ skolan Ă„kte vi hem för att börja greja litegrann innan vi skulle fĂ„ besök. Barnen hjĂ€lpte mig att tömma bilen pĂ„ grejorna, som jag fick av Monica igĂ„r â˜ș 
 
Jag har Ă€ntligen fĂ„tt upp gardiner i mitt sovrum 😀
 
 
TyvÀrr saknades det fÀsten pÄ vÀggen pÄ barnens rum samt sjÀlva delen, som man fÀster gardinstÄngen pÄ i vardagsrummet sÄ de rummen fÄr vÀnta..
 
Eftersom vi ville ha nĂ„got gott att bjuda pĂ„ bakade vi kĂ€rleksmums och havreflarn med chokladfyllning 😋 Sebastian var med om en liten olycka mitt i bakandet dĂ„ han brĂ€nde fingertopparna pĂ„ grytan 😱 Vi var dock snabba pĂ„ med vatten sĂ„ han klarade sig undan med en liten blĂ„sa. Usch vad stackaren skrek 😱 Det gör ju hur ont, som helst! 
 
 
 
Eftermiddagens besök bestod av Axel, Linnea och Sture samt Monica â˜ș De hade köpt med sig fika och en fin ljuslykta, som inflyttningspresent 💗 
 
 
NĂ€r gĂ€sterna hade Ă„kt hem gjorde jag iordning kvĂ€llsmat. Vi gjorde det lite extra mysigt genom att tĂ€nda lite ljus â˜ș
 
 
Nu sover barnen gott sedan ett tag tillbaka. Jag har packa upp en vĂ€ska med klĂ€der, som har varit/Ă€r för smĂ„tt. Jag har mycket klĂ€der, som jag vĂ€ntar pĂ„ att jag ska kunna anvĂ€nda. Jag passade pĂ„ att prova nĂ„gra av plaggen och blev glatt överraskad nĂ€r jag kunde ha ett par shorts 👍😀 Det Ă€r ju ett tag kvar tills det Ă€r sĂ€song för dem sĂ„ dĂ„ kommer de sitta Ă€nnu bĂ€ttre! Det Ă€r skoj att se ett resultat av trĂ€ningen 💗 
 
Jag ska snart försöka sova jag med. Jag fĂ„r passa pĂ„ för i helgen jobbar jag tre nĂ€tter 😉Â